Eerste weekje - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Arubastage1 - WaarBenJij.nu Eerste weekje - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Arubastage1 - WaarBenJij.nu

Eerste weekje

29 Augustus 2015 | Aruba, Aruba

Week 1.
Na 60 euro extra betaald te hebben, eindelijk onderweg naar Aruba met 46 kilo. Aangekomen bij de incheck balie, staan wij helemaal niet in het systeem en krijgen totaal andere plekken toegewezen. Na enige discussies hebben wij het toch voor elkaar, wij vliegen comfort en hebben vrije beenruimte. Niets houdt ons nu nog tegen. Na een uur vertraging eindelijk de lucht in, ondertussen komen wij erachter dat we geen contant geld mee hebben of een creditcard, met andere woorden, dit wordt een vlucht met maar 1 maaltijd haha!
Na 11 uur eindelijk aangekomen bij het appartementje. Niet werkende airco, niet werkende koelkast, koude douche en een kapotte wc deksel, maar verder best een oke kamer. Snel de koffers neerzetten en eerst eens wat gaan eten, eindelijk! Hierna toch maar vroeg naar bed gegaan, hier 21u.
Na 7 uurtjes slaap, klaar wakker en een rondje gaan lopen in het gebied hier, wauw wat is Aruba mooi, en warm.. Na heel wat zweet armer te zijn richting de autoverhuur gegaan om de auto op naam te zetten, onze geweldige chevrolet spark. Nu eindelijk tijd voor het strand. Jeetje wat is het strand hier mooi, zo houd ik het hier wel een tijdje vol.
Toch nog even de buurt willen verkennen en onderweg naar Oranjestad. Oranjestad uit eindelijk niet gevonden maar wel in alle soorten buurten geweest en ja ondertussen weet ik wel de weg, dit was een beginnersfoutje.
Zon onder en tijd om te eten, voor het eerst spareribs, net als alle Amerikanen hier ons vol lopen vreten. Na het eten over de boulevard en de echte Arubaanse sfeer geproefd. Ondertussen toch moe aan het worden en op tijd gaan slapen.
Deze week niks anders gedaan dan terrasjes, eten, strand, zon, zee en cocktails.
Vrijdag eindelijk een kennismakingsgesprek gehad bij het stagebureau waar wij komende tien weken gaan werken. Super enthousiast en divers bedrijf. Dus tienermoeders here we come. Maandag wordt de eerste werkdag en best zin in, we beginnen met het inlezen van alle protocollen en gaan de rest van de week op huisbezoeken en prik-pillen geven. Laat de werkweken maar beginnen.